mgr Jolanta Trzaniec
MATEMATYKA
mgr Przemysław Skalik
SZACHY
mgr Beata Ćwik- Rzepa
RELIGIA
mgr Monika Sosnowska
PEDAGOG/PEDAGOG SPECJALNY
mgr Agnieszka Gerstendorf
PEDAGOG/PEDAGOG SPECJALNY
mgr Donata Kaczkowska
PSYCHOLOG
mgr Anna Sulima
EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA
Jestem nauczycielem dyplomowanym z ponad 20 letnim doświadczeniem. Tytuł magistra pedagogiki uzyskałam na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu. Również w Poznaniu ukończyłam pięcioletnie studia magisterskie na kierunku filologii germańskiej. Swoje wykształcenie uzupełniłam poprzez studia podyplomowe z edukacji wczesnoszkolnej i terapii pedagogicznej. Praca z dziećmi daje mi ogromną satysfakcję, lubię z nimi rozmawiać i podejmować wszelkie aktywności. Szczególnie doceniam ich szczerość, wrażliwość, wyobraźnię i ciekawość świata. Zależy mi na tym, żeby moi wychowankowie, oprócz zdobywania i rozwijania różnych umiejętności, uczyli się wzajemnego szacunku, akceptacji, pewności siebie oraz tego, jak być dobrym człowiekiem. Ogromną wagę ma dla mnie to, żeby uczniowie czuli się w klasie komfortowo, mogli sobie nawzajem ufać, a szkołę traktowali bardziej jako przygodę niż obowiązek. Prywatnie jestem mamą trójki dzieci. Bardzo lubię podróżować, czytać, tańczyć, grać w tenisa i jeździć na nartach. Moje motto brzmi: „Tańcz jakby nikt nie patrzył, śpiewaj jakby Cię nikt nie słyszał, nie żałuj tego, co wywołało uśmiech na twojej twarzy i nie poddawaj się- nigdy”.
Od czasów liceum marzyłam by zostać nauczycielem. Droga do jego spełnienia była długa i kręta.
W drodze kształcenia ukończyłam pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą z terapią zajęciową na PWSZ w Głogowie.
Czując niedosyt, zdecydowałam się podjąć kolejne studia. Aktualnie specjalizuję się
w dziedzinie pedagogiki przedszkolnej
i wczesnoszkolnej na warszawskiej uczelni Collegium Humanum.
Praca z dziećmi sprawia mi wiele radości.
Fascynuje mnie w nich pasja i ciekawość świata, widzę w nich ogromny potencjał.
Pragnę kontynuować te pracę całe życie, bo dzieci są dla mnie zawsze pełne niespodzianek
i zagadek.
Wolny czas uwielbiam spędzać z moją rodziną.
Jestem spełnioną kobietą- szczęśliwą żoną oraz mamą dwójki nastolatków.
lic. Małgorzata Kuczkowiak
EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA
dr Izabela Kucharczyk
PRZYRODA, BIOLOGIA, GEOGRAFIA,
EDUKACJA DLA BEZPIECZEŃSTWA
Od czasów liceum marzyłam by zostać nauczycielem. Droga do jego spełnienia była długa i kręta. W drodze kształcenia ukończyłam pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą z terapią zajęciową na PWSZ w Głogowie. Czując niedosyt, zdecydowałam się podjąć kolejne studia. Aktualnie specjalizuję się w dziedzinie pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej na warszawskiej uczelni Collegium Humanum. Praca z dziećmi sprawia mi wiele radości. Fascynuje mnie w nich pasja
i ciekawość świata, widzę w nich ogromny potencjał.
Pragnę kontynuować tę pracę całe życie, bo dzieci są dla mnie zawsze pełne niespodzianek i zagadek. Wolny czas uwielbiam spędzać z moją rodziną. Jestem spełnioną kobietą - szczęśliwą żoną oraz mamą dwójki nastolatków.
lic. Małgorzata Kuczkowiak
EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA
dr Izabela Kucharczyk
PRZYRODA, BIOLOGIA, GEOGRAFIA,
EDUKACJA DLA BEZPIECZEŃSTWA
Ukończylam Uniwersytet im. Adama Mickiewicza na kierunku praca socjalna oraz studia podyplomowe na kierunku pedagogika opiekuńczo-wychowawcza z pomocą psychologiczno - pedagogiczną. Uwielbiam pracę z dziećmi! Kocham śpiewać oraz malować i robić to wspólnie z dziećmi, z którymi pracuję. Staram się aby każdy dzień mojej pracy był błogosławieństwem dla mnie, osób z którymi pracuję i dzieci, którymi się opiekuję.
Tytuł magistra fizyki w zakresie dydaktyki fizyki uzyskałem w roku 1994 na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza
w Poznaniu. W 1999 roku na tej samej uczelni uzyskałem stopień naukowy doktora nauk fizycznych. W roku 2019 uzyskałem stopień doktora habilitowanego
w dziedzinie nauk ścisłych i przyrodniczych
w dyscyplinie fizyka i w tym samym roku stanowisko profesora Uniwersytetu Zielonogórskiego. Moja praca dydaktyczna obejmowała wszystkie szczeble edukacyjne począwszy od szkoły podstawowej, poprzez gimnazjum, szkołę ponadpodstawową (ponadgimnazjalną), a skończywszy na szkolnictwie wyższym. Pierwszy okres pracy dydaktycznej to 7 lat pracy w Szkole Podstawowej w Grębocicach, jako nauczyciel fizyki, matematyki i wchodzącej wówczas do szkół informatyki. W tym okresie kilku prowadzonych przeze mnie uczniów zostało laureatami
w wojewódzkich konkursach fizycznych, a na koniec jeden
z wychowanków zdobył I miejsce w ogólnopolskim konkursie
z fizyki dla uczniów szkół podstawowych. Potem nastał okres pracy związanej również z rozwojem naukowym i pracy dydaktycznej tylko głównie w szkolnictwie wyższym (Uniwersytet Zielonogórski,Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, PWSZ Głogów). W tym czasie oprócz pracy naukowej uczestniczyłem w konstruowaniu programu studiów i kierowaniu różnych form kształcenia studentów ze szczególnym uwzględnieniem przygotowania ich do pracy dydaktycznej.
Od kilku lat z przyjemnością powróciłem do nauczania
w szkole podstawowej i ponadpodstawowej,
Jestem absolwentką studiów pedagogicznych na kierunkach: pedagogika rodzinna oraz opieka i profilaktyka niedostosowania społecznego. Ukończyłam studia podyplomowe na kierunkach: edukacja wczesnoszkolna
i przedszkolna oraz plastyka w szkole. Cieszą mnie sukcesy, które odnoszą dzieci, ich radość, uśmiech
i szczerość. Ich kolejne „małe zwycięstwa” są motorem do dalszego działania. Ważne jest dla mnie zdobywanie nowych umiejętności. W wolnym czasie lubię podróżować
i poznawać nowe miejsca.
Tytuł magistra filologii angielskiej uzyskałam na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu w 2020 roku, ale już po studiach licencjackich rozpoczęłam pracę jako nauczyciel. Pozwoliło mi to na zdobycie doświadczenia w nauczaniu różnych grup wiekowych, od maluchów do licealistów. Najmocniej ukształtowała mnie praca w szkole Montessori we Wrocławiu, gdzie dowiedziałam się jak rozbudzać w uczniach wewnętrzną motywację, jak prowadzić ich do samodzielności
i jak pokazywać im, by brali odpowiedzialność za własną naukę. Chcę zarażać innych pasją do języka angielskiego i ułatwiać dostrzeganie sensu w nauce języków obcych, uczyć otwartości na inne kultury i przede wszystkim chęci nawiązywania więzi
z drugim człowiekiem. W zawodzie nauczyciela najbardziej lubię ciągłą potrzebę samokształcenia i odkrywania nowych metod nauczania, by jak najbardziej indywidualizować proces nauczania i znaleźć jak najlepszą drogę dotarcia do każdego
z moich uczniów i nawiązania z nimi dobrej relacji. Dlatego też stale poszukuję kursów, szkoleń i konferencji, które skupiają się nie tylko wokół nauczania języka angielskiego. Na początku 2022 roku uzyskałam tytuł tutora I stopnia w Collegium Wratislaviense. Bezustannie staram się też pogłębiać swoją wiedzę z zakresu neurodydaktyki.
Jestem nauczycielem kontraktowym. Ukończyłam studia licencjackie – edukacja przedszkolna oraz studia magisterskie na kierunku edukacja wczesnoszkolna
i przedszkolna w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Głogowie. Systematycznie biorę udział w kursach
i szkoleniach doskonalących moje kwalifikacje
i kompetencje. Zawsze marzyłam o pracy z dziećmi. Cieszę się, że każdego dnia mam wpływ na wszechstronny rozwój moich wychowanków. Uważam, że każde dziecko jest wyjątkowe i niepowtarzalne, dlatego staram się dostosować moją pracę do indywidualnych potrzeb każdego ucznia. Wychowanie oraz dzielenie się wiedzą to dla mnie misja, którą realizuję z pasją. Prywatnie jestem mamą i żoną. Uwielbiam spędzać czas z rodziną, podróżować. W czasie wolnym lubię czytać książki, gotować i piec ciasta.
Od najmłodszych lat uwielbiałem sport i starałem się zawsze, aby był on integralną częścią mojego życia. Od 25 lat związany jestem z piłką ręczną, nadal jestem czynnym zawodnikiem. Jestem instruktorem piłki ręcznej oraz instruktorem badmintona. Wraz z ukończeniem studiów dojrzałem do decyzji, aby zarażać pasją
i miłością do sportów najmłodszych. Cel ten realizuje jako nauczyciel i trener.
„Sukces to suma niewielkiego wysiłku powtarzanego
z dnia na dzień.”
Jestem absolwentką Politechniki Wrocławskiej oraz studiów podyplomowych na Wydziale Matematyki
i Informatyki Uniwersytetu Wrocławskiego. Jako nauczyciel dyplomowany pracowałam z dziećmi i młodzieżą na różnych poziomach edukacyjnych, w szkole ponadpodstawowej, gimnazjum czy szkole podstawowej. Ponadto jestem edukatorem MEN oraz egzaminatorem OKE. Największą satysfakcję mam ze współpracy
z młodzieżą i dziećmi, z którymi odkrywam tajemnice matematycznego świata. Uwielbiam góry o każdej porze roku, wędrówki, narty, poznawanie nowych miejsc.
Ukończyłam filologię hiszpańską w Wyższej Szkole Filologicznej we Wrocławiu. Od 2013 roku pracuję jako nauczyciel języka hiszpańskiego. Ważny jest dla mnie dobry kontakt z moimi uczniami. Każdy rok z nimi jest dla mnie bardzo cennym doświadczeniem i dzięki temu cały czas poszukuję nowych sposobów, aby każdy uczeń mógł osiągnąć sukces na miarę swoich możliwość. W mojej pracy najważniejsza jest sumienność i zaangażowanie. Ucząc, pragnę przekazywać moim uczniom, że znajomość języka hiszpańskiego jest bardzo przydatna i pozwala na porozumiewanie się z ponad półtora miliardem ludzi na świecie. Moją pasją jest przede wszystkim poznawanie kultury hispanoamerykańskiej. Lubię również czytać książki, oglądać seriale na Netflixie, a także spędzać aktywnie czas z bliskimi.
Będąc małym dzieckiem lubiłam udawać nauczycielkę. Zabawę ułatwiał fakt, że mam dwóch młodszych braci, którzy nie mieli wyboru i musieli grzecznie siedzieć
w wymyślonej klasie. Pochodzę z rodziny nauczycieli
i decyzja o wyborze zawodu była oczywista. Ukończyłam Nauczycielskie Kolegium Języków Obcych w Opolu z tytułem licencjata, a następnie Wyższą Szkołę Lingwistyczną w Częstochowie, gdzie obroniłam tytuł magistra. Praca z dziećmi daje mi dużo energii i sprawia ogromną przyjemność. Największą satysfakcję daje sympatia i zaufanie uczniów. Prywatnie lubię jeździć na rowerze, czytać książki i gotować.
Ukończyłam studia magisterskie na kierunku wychowanie przedszkolne i edukacja wczesnoszkolna w Wyższej Szkole Humanistycznej w Lesznie. Zdobyte kwalifikacje i umiejętności poszerzam uczestnicząc w różnych kursach. Posiadam kilkuletnie doświadczenie w pracy z dziećmi. Zaangażowanie moich podopiecznych sprawia mi wiele radości, satysfakcji
i nieustannie motywuje do dalszego zaskakiwania ich nowymi pomysłami. Podziwiam ich spontaniczność i entuzjazm oraz ciekawość świata. Obserwowanie tego, jak dzieci pokonują nowe trudności, jak się zmieniają i rozwijają utwierdza mnie
w przekonaniu sensu mojej pracy, a każdy uśmiech na ich twarzy jest dla mnie ogromną nagrodą. Punktem wyjścia
w moich relacjach z dziećmi jest zbudowanie atmosfery zaufania i bezpieczeństwa, która jest wstępem do pracy nad ich wszechstronnym rozwojem. Moją pasją jest służba innym, szczególnie dzieciom.
Tytuł magistra uzyskałam na Uniwersytecie Zielonogórskim, swoje wykształcenie uzupełniłam poprzez studia podyplomowe na kierunku wychowanie przedszkolne
i kształcenie zintegrowane oraz nauczania historii i wiedzy
o społeczeństwie. Prywatnie interesuję się wędrówkami górskimi i ostatnio coraz bardziej wspinaczką skałkową. Nasze polskie Tatry nie mają przede mną tajemnic. Udało mi się także zdobyć szczyt w Alpach, i już są kolejne plany. Jestem zwolenniczką motta: ,,Chcieć, to móc”
i staram się przekazywać to dzieciom już od najmłodszych lat, motywując ich do pracy i różnych działań, uwzględniając ich naturalne zdolności i zainteresowania. Swoje doświadczenie zdobywałam pierwotnie w placówkach przedszkolnych, co uważam obecnie za bardzo pomocne
w edukacji wczesnoszkolnej. Pozwoliło mi to na zrozumienie i poznanie dziecka na każdym etapie rozwoju tak, aby odpowiednio wspierać jego indywidualny proces kształcenia. Bardzo lubię swoją pracę z dziećmi.
Praca w zawodzie nauczyciela pozwala mi łączyć obowiązki
z pasją. Planując ścieżkę kształcenia wiedziałam, że będzie ona nakierowana na pracę z najmłodszymi. Ukończyłam więc studia pedagogiczne na Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi oraz studia podyplomowe z zakresu edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Głogowie. U moich wychowanków pragnę zaszczepić pasję do nauki, odkrywania świata i zdrowego stylu życia, a przede wszystkim umiejętność poszukiwania i zdobywania wiedzy
o otaczającym ich świecie. W trakcie pracy z uczniami chętnie wykorzystuję metody aktywizujące ich do działania. Zależy mi, aby odkryli w sobie pasje, dostrzegli swoje predyspozycje i śmiało osiągali wyznaczone cele.
Moja droga do zostania nauczycielem była dość zawiła. Od zawsze lubiłam przebywać z ludźmi. Dlatego też zdecydowałam się na studia dziennikarskie. Ukończenie studiów na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna spowodowały u mnie pewien niedosyt w wyniku którego, podjęłam pracę w lokalnej gazecie i rozgłośni radiowej (mimo mojego uwielbienia do tego co robię, nie dawały poczucia spełnienia w tym co robię). Rozpoczęłam wówczas kolejny kierunek - pedagogika mediów. Jego ukończenie i praktyki zaczęły moją „przyjaźń”
z pedagogiką. Z czasem udzielając coraz częściej korepetycji dzieciom, zauważyłam, że sprawia mi to ogromną przyjemność. Podjęcie i ukończenie kolejnych studiów na kierunku edukacja wczesnoszkolna
i przedszkolna, utwierdziły mnie w przekonaniu, że to jest to! Kolejne kursy, szkolenia i inne formy kształcenia, aż nareszcie praca w zawodzie. I tak do dziś udaje mi się łączyć przyjemne z pożytecznym. Świat widziany oczami dziecka jest dużo bardziej kolorowy niż Nasz (dorosłych). Oprócz różnych kolorów, są jeszcze ich odcienie. Paleta barw i emocji, jaką reprezentują najmłodsi jest tak fascynująca, zmienna i pełna zagadek - każdy dzień
z nimi jest jak nowa przygoda.
Jak to się stało, że uczę chemii i biologii? Zaczęło się od owadów, które interesowały mnie bardziej niż nauka mówienia i chodzenia, naturalnym więc było, że po postawieniu pierwszych kroków, podążałem już tylko „ścieżkami życia” Davida Attenborough, takiego siwego pana o głosie Krystyny Czubówny. Droga ta zaprowadziła mnie na studia przyrodnicze. Jednak owady musiały ustąpić miejsca mikrobom, a te z kolei chemii organicznej.Udało mi się ukończyć jeden z najlepszych wydziałów chemii
w Polsce i o dziwo zdobyłem nawet stypendium naukowe, a ostatni rok studiów spędziłem na hiszpańskim Universitat Jaume I, gdzie do moich głównych obowiązków należało jedzenie oliwek i picie hektolitrów soków ze świeżych pomarańczy. Nie lubię bardzo opuszczać przyjemnych miejsc, dlatego z moją Alma Mater rozstać się nie chciałem, więc tak jak i na własny poród, na obronę pracy magisterskiej postanowiłem spóźnić się kilka tygodni.
W międzyczasie ukończyłem studium podyplomowe
w zakresie przygotowania pedagogicznego, a jako wolontariusz pracowałem z dziećmi wymagającymi specjalnej opieki, a także prowadziłem zajęcia dodatkowe
z przedmiotów przyrodniczych i matematyki w jednym
z wrocławskich domów dziecka. Od 10 lat przygotowuję uczniów do matury, kilkudziesięciu z nich dostało się na medycynę, farmację lub weterynarię. Uwielbiam uczyć, a dzięki cudownym młodym osobom, które spotykam każdego dnia, nigdy nie przestałem zadawać sobie i innym wielu pytań, przez co świat, a zwłaszcza Ludzie, codziennie fascynują mnie bardziej. Zachęcam wszystkich, żeby uczyli innych, bo to najlepszy i najciekawszy sposób na naukę, np. ja tłumaczę dane zagadnienie tak długo, aż sam je zrozumiem. Zanim wyjdę z domu, tańczę i śpiewam, za co przepraszam sąsiadów, daje mi to energię i nakręca pozytywnie. Bardzo też lubię literaturę japońską, jazdę na rolkach, podróże…i jestem wege.
Jestem absolwentką filologii polskiej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego w Lublinie. Ukończyłam również studia na kierunku terapia pedagogiczna z elementami socjoterapii. Moje pasje to: teatr, literatura, dobre kino
i aktywny wypoczynek. Staram się ciekawie prowadzić zajęcia, sprawiać, by uczniowie widzieli w nauce sens. Uważam, że lekcja ma być tajemnicą, którą uczeń odkrywa. Chętnie podejmuję wyzwania, a kiedy działam, daję z siebie 200%.
mgr Dorota Wołoszyn
JĘZYK POLSKI
Ukończyłam studia magisterskie na kierunku edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna na Uniwersytecie Zielonogórskim. Jestem absolwentką studiów podyplomowych o specjalizacji doradztwo zawodowe. Mam za sobą wiele szkoleń, kursów i warsztatów, dzięki którym profesjonalnie potrafię indywidualizować pracę
z dzieckiem, wspierać jego wszechstronny rozwój, aktywizować do działania. Od 8 lat jestem wychowawcą świetlicy szkolnej. Interesuję się muzyką i plastyką, które w dużej mierze chcę proponować dzieciom podczas zajęć jako formę wyrażania siebie i swoich emocji. Praca
z dziećmi to nie tylko moja praca, ale również pasja dlatego w to co robię angażuję się całą sobą. Największym osiągnięciem na stopie zawodowej jest zadowolenie
i uśmiech moich wychowanków. Ich radość ze spędzonych razem chwil, wspólnych zabaw, a także ich osiągnięcia
i sukcesy, jak również bardzo dobrze układająca się współpraca z rodzicami.
mgr Joanna Zimońska
WYCHOWAWCA ŚWIETLICY
Tytuł magistra wychowania fizycznego otrzymałam na Wydziale Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu. Ukończyłam również studia na kierunku edukacja wczesnoszkolna oraz muzyka. Staram się ciekawie i owocnie prowadzić lekcje. Mój osobisty cel to zachęcać młode pokolenie do obcowania
z muzyką i korzystania z jej wartości
i przyjemności. Zrozumienie muzyki wzbogaca psychikę dziecka oraz skutecznie wpływa na jego rozwój. Dzięki różnorodności charakteru i nastroju w świecie muzyki
w dziecku kształtuje się większa wrażliwość oraz etyczna postawa. A więc obcowanie od najmłodszych lat z muzyką
i sportem na pewno zaowocuje w jego przyszłym, dorosłym życiu.
mgr Marcelina Weiss-Strzelecka
MUZYKA
Jestem absolwentką geografii na Wydziale Nauk Geograficznych i Geologicznych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ukończyłam studia podyplomowe – wiedza o społeczeństwie z edukacją europejską. Jestem nauczycielem dyplomowanym, egzaminatorem OKE oraz doradcą metodycznym. Uważam, że uczenie i nauczanie, podobnie jak poznawanie świata, to fascynująca przygoda. W wolnym czasie lubię wygrzewać się w słońcu, czytać książki, słuchać poezji śpiewanej. Moim marzeniem jest powtórzenie wędrówki głównym grzbietem Karkonoszy „od schroniska do schroniska”- jak za dawnych lat.
mgr Iwona Rogowska
GEOGRAFIA
mgr Teresa Walczak
MATEMATYKA
Nauczyciele Szkoły Podstawowej ASLAN tworzą zespół pasjonatów, którzy realizują projekty edukacyjne i poświęcają swój czas i serce uczniom służąc im swoją wiedzą i radą. To ponadprzeciętnie zaangażowani wychowawcy, dzięki którym każde dziecko czuje się ważne, potrzebne, zachęcone do nauki i chętnie przychodzi na zajęcia. Nauczyciele przywiązują szczególną wagę do tworzenia możliwości jak najbardziej wszechstronnego rozwoju uczniów.
Po obronie tytułu magistra na Akademii Rolniczej w Poznaniu (Wydział Ogrodniczy) zostałam przyjęta do Stacjonarnego Studium Doktoranckiego Akademii Rolniczej (Wydział Metod Matematycznych i Statystycznych), gdzie otrzymałam dyplom. Mam wykształcenie pedagogiczne. Dodatkowo zrobiłam Kurs Nauczycieli Przyrody. Jako mama trójki dzieci w wieku szkolnym nieustannie uczę się przekazywać wiedzę, komunikować się
i rozumieć młodych uczniów, poszukując ukrytych w nich talentów i umiejętności.
Jestem absolwentką matematyki na Wydziale Matematyki
i Informatyki Uniwersytetu Wrocławskiego.Ucząc matematyki staram się pokazać uczniom, jak wiedzę zdobytą w szkole można wykorzystać w życiu codziennym. Prywatnie lubię pracę w ogrodzie i... mleczną czekoladę
z orzechami.
Jestem magistrem wychowania fizycznego ze specjalnością nauczycielską (Akademia Wychowania Fizycznego w Poznaniu). Od najmłodszych lat jestem związana ze sportem i tańcem. Posiadam uprawnienia do prowadzenia gimnastyki korekcyjno-kompensacyjnej. Jestem też instruktorem pływania, aerobiku oraz tańca sportowego i towarzyskiego. Praca z dziećmi stanowi ważną część mojego życia. Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywałam pracując jako nauczyciel wychowania fizycznego w szkole podstawowej oraz jako instruktor tańca (w MOK-u) i aerobiku prowadząc zajęcia dla dzieci w różnym wieku i dla osób dorosłych. Od 2008 roku jestem współorganizatorką Ogólnopolskiego Turnieju Tańca Towarzyskiego w Głogowie.
Jestem magistrem filologii angielskiej. Ukończyłam studia na Uniwersytecie Opolskim. Od 10 lat mam przyjemność pracować z dziećmi i młodzieżą w szkole, a także na różnego rodzaju obozach. Nauczając języka angielskiego, staram się pokazać moim uczniom, że rozwijając swoje umiejętności językowe, mogą uczyć się nie tylko gramatyki, ale też gry aktorskiej, swobodnego wypowiadania się na różne tematy oraz poznawania zwyczajów i kultury innych krajów. W wolnym czasie lubię malować i czytać książki.
mgr Aleksandra Chytroszek
JĘZYK ANGIELSKI
Jestem absolwentką studiów pedagogicznych na kierunku: pedagogika opiekuńczo - wychowawcza i terapia pedagogiczna z elementami socjoterapii. Ukończyłam studia podyplomowe z edukacji techniczno - informatycznej. Praca z Państwa dziećmi to dla mnie ogromna przyjemność. Staram się rozbudzać w nich ciekawość i wiarę, że można zmieniać świat.
M. Grzegorzewska mówiła, że "nauczyciel musi być osobą "żywą", nie może być nudny, ani popadać w rutynę" - to moje motto w pracy z dziećmi. Wolne chwile spędzam aktywnie - śpiewam w chórze gospel, gram w badmintona i opiekuję się rodziną, która jest dla mnie bardzo ważna. Lubię również posłuchać dobrej muzyki, obejrzeć film lub poczytać książkę.
mgr Joanna Krajewska
EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA
mgr Katarzyna Cześniuk-Kurtys
JĘZYK ANGIELSKI
mgr Angelika Śpiewak
EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA
LOGOPEDA
mgr Dagmara Olechowska
EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA
PLASTYKA
lic. Mateusz Płaczek
WYCHOWANIE FIZYCZNE
mgr Marta Gęstwa
EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA
mgr Anna Gwiazda
JĘZYK HISZPAŃSKI
mgr Adriana Warchoł
HISTORIA
mgr Anna Świercz
EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA
mgr Emil Kawalec
CHEMIA
mgr Anna Andruszkiewicz
JĘZYK ANGIELSKI
mgr Anna Moskwa
WYCHOWAWCA ŚWIETLICY
KÓŁKO MALARSKIE
dr hab. Ryszard Matysiak
FIZYKA
mgr Anna Sulima
EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA
mgr Anna Oliwa-Płaczek
WYCHOWANIE FIZYCZNE
mgr Marta Kaczmarek
TECHNIKA, INFORMATYKA
mgr Alicja Smolińska
MATEMATYKA
mgr Barbara Ollech
SEKRETARZ SZKOŁY
mgr Marta Kaczmarek
WICEDYREKTOR
mgr Anna Świercz
DYREKTOR
NAUCZYCIELE SZKOŁY PODSTAWOWEJ ASLAN